קו 24 נהריה -עראמשה ,אם כוולם שותקים אנחנו נתלונן ונפסיק את האפליה וההפקר של נוסעי עראמשה,

 



ולהלן התשובה של משרד התחבורה ,


שלום רב,

 

קיבלתי את פנייתך בברכה בלשכתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים,

פנייתך תיבדק ותיבחן ע"י גורמי מקצוע במשרד,

תודה על הפנייה,

 

בברכה,

דלית גהן,

מרכזת פניות ציבור

לשכת שרת התחבורה

והבטיחות בדרכים

 

התלונה



 







 

שלום לשרה הנכבדה

שרת התחבורה גב, מירב מיאכלי

שלום לכם
התלונה קו 24 נהריה עראמשה
אפליה בשרות
,חברת נתיב אקספרס שמפעילה את הקו
 מודה בעצמה שהקו רוב הזמן עמוס  ובהיעדר שום אמצעי תחבורה אחרים לא מוניות ולא הסעות הנוסעים תלויים בחברה< ורובם קשיי יום קשישים נשים עם ילדים ועובדי קשיי יום,תלמידים וסטודנטים,,ולהן התלונה,
ולמרות כל הנזכר למעלה,ובניצול נוסעים שלרובם אין מודעות לזכיותיהם ,רוב הזמן ובתדירות אכי גבוהה היא מפעילה אוטובוסים מיושנים בקו זה ,ומזגנים זה חלום ,ובקו הזה האטובוסים נתקעים בדרך פעמים רבות בהתיחס לקווים אחרים,רק לפני כמה ימים האוטובוס מהכניסה של נהריה  מרחק כמה מטרים מתחנת היציאה התחיל להשמיע רעשים ,הנהג היה אובד עצות וכל שתי תחנות עצר איזה חמש דקות ,ובמקום לההחליף אוטובוס,קיבל הוראה לעצור כל כמה תחנות ולהנע מחדש ,בדרך עשה פקק ענק והיתה סכנה ממשית לתאונה חס וחלילה ,רק שהגיע האוטובוס לשלומי ,ולחץ הנוסעים ,ושיוחת למוקד החברה ,הסכימו להחליף אוטובוס ,אם בודקים כמה אוטובוסים התקלקו בקו הזה הקו זוכה במקום ראשון ללא מתחרים,מוזר מאוד שקווי אחרים בסביבה למקומות קרובים מפעילים בתדירות גבוהה מאוד אוטובוסים חדשים חדישים למרות שהמרחק קצר ונוסעים בודדים .לא מלינים על זה זכות כל נוסע וישוב לקבל את השרות אכי טוב ,אבל שיש אפליה חמורה וברורה ועובדה קיימת ,הרבה זמן ואף אחד לא עושה כלום למרות התלונות לחברה ,אנחנו מקווים שמשרד התחבורה בראשות שרה חדשה ואמיצה  יעזור לנו למרות שאנו בישוב נידח אכי רחוק בצפון,,אני חושב וצריך לבדוק את זה יש אוטובוס לא תקנים לנסיות בקו הזה ,,בכניסה לקבוץ אדמית שער והנהג צריך לעצור ולהתקשר כדי שיפתחו במקום לקבל את הקוד מהקבוץ כמו כל הישובים,לפעמים נהגים יורדים ומנסים לעקב סגירת השער האלקטרוני ,ומסכנים עצמם ואת הנוסעים,< לטיפולכם הדחוף אודה
בכבוד רב
סובחי מזעל
עראמשה
כל מי שרואה עצמו נפגע מהשרות הגרוע והאפליה מוזמן לפנות לכתובת למטה
ממונה מחלקת תלונות הציבור
נייד : 054-9772929
 
פקס: 04-8870193
מר הישאם מזאוי 
נצרת

لا احد يسمع من شعب اخرس
وذكّر أن نفعت الذكرى
منظر محزن ان ترى نساء واطفال وكبار السن تحت رحمة الشمس والطقس .يشكون لحيطان باص شركة نتيف اكسبرس التي تنتهج سياسة التمييز المقاربة للعنصرية . واصبح خراب الباص او تأخره او نزول مياه علا الركاب او عدم وجود مكيف.حادثة شبه يومية ... وللاسف . بما أن المشكلة معروفة للقاصي والداني .لا احد يكترث..لا لجنة محلية ولا المسؤول الجماهيري..ولا المجلس..ولا حتى من يتعرضون لذلك الا وهم الركاب واغلبهم بسطاء كل ما يفعلونه مشادات كلامية مع السائق المسكين الذي يعرف سلفا ..ان الباص قد لا يصل الا بالدعوات لرب العباد..بالمناسبة سائق يهودي لا يوافق علا العمل بهكذا باصات ..وايضا شركة نتيف اكسبريس لن تجرؤ علا ارسال هذه الباصات الى صفد مثلا وهي نفس طريق العرامشة..للاسف شركة نتيف اكسبرس لا تتعلم الدرس فقد وخسرت محاكم ودفعت غرامات باهظة..بعد ان وجدت وزارة المواصلات ان شكاوينا صادقة.. وان حجج نتيف اكسبريس هي مجرد كذب والتهرب من المسؤولية..فهي لا تقدم صدقة .تقدم خدمة وتقبض علا ذلك ماليا ...ومكافئات وتسهيلات...قد يتعرض كل باص للخراب مرة مرتين..ولكن ىيس كل اتنين وخميس..لماذا لا تخرب باصات المجلس والسياح...فقط باصات نتيف اكسبريس وفقط خط العرامشة...اقول ذلك كي لا تصمتوا علا حقوقكم ..وان تقدموا الشكاوى..لان لا احد يسمع من شعب اخرس..للاسف عندما قدمنا الشكاوي لم ينضم احد لذلك...وهذه الطامة الكبرى ..السكوت والصمت....اما نحن فسنلزم شركة نتيف اكسبرييس..بتحمل المسؤولية ..والعمل وفق قوانين وزارة المواصلات لا حسسب مزاج اصحابها ومسؤوليها ...حتى لو كنا وحيدين في الميدان..سنجبر نتيف اكسبريس علا تقديم الخدمات . بشكل عادل ودون اي تمييز .. وان يقدمون ااخدمة للعرامشة متل ما يقدمونها للكيبوتسات والموشفات المجاورة..لن نقف مكتوفي الايدي وخرسان..سنقاضيهم في المحاكم...وان غدا لناظره قريب

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

يقول الشاعر : يداوى فساد اللحم بالملح .. فكيف نداوي الملح إن فسد الملح

كيد_النساء

قصّة مصريّة حقيقة